Berättat om pojkarna

Jag ringde och pratade med damen som är intresserad av pojkarna. Jag berättade lite om dem och informerade henne om deras hälsostatus, alltså att Arvid har problem med tänderna och att han kanske fortfarande har Calicivirus. Hon lät som en bra kandidat till att adoptera dem och hon är fortfarande intresserad, men hon blev lite osäker med tanke på att Arvid kanske fortfarande har viruset. Vi bestämde att vi ska höras av om pojkarna igen efter att de har varit hos veterinären om några veckor och vi har fått svar på provet som vi ska ta då. Så tills dess fortsätter vi med klappar och gos här hemma, och jag fortsätter att fundera på hur jag vill göra.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0